Kokybiškų prekių pirktu internetu grąžinimas

Įsigytas kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų. Grąžinama prekė turėtų būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta, su tvarkinga originalia pakuote.

Pristatant  prekes reikia pateikti prekės įsigyjimo dokumentą ar jo kopiją.
Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Grąžinimas atliekamas per 14 dienų.

Kokybiškas prekes klientas grąžina iš savo lėšų. 

Grąžinimo formą galite rasti savo paskyroje ! Jos pildyti nebūtina.

Gražinant prekes, jas privaloma pristatyti Omniva paštomatu adresu: Kaunas PM Urmas, telefono numeris: 860168994 . Būtina iš anksto informuoti el. laišku info@liliboutique.lt

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Gavus nekokybišką prekę galite apie tai pranešti mums elektroniniu paštu info@liliboutique.lt arba telefonu 860168994. Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: tvarkomos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.

Nekokybiškas prekes pristatykite:  Omniva paštomatu adresu: Kaunas PM Urmas, telefono numeris: 860168994 . Pristatant nekokybiškas prekes reikia pateikti prekės įsigyjimo dokumentą ar jo kopiją.

Garantiniui aptarnavimui pristaytų prekių gedimus bus siekiama ištaisyti kuo greičiau, bet ne ilgiau nei per 21 dieną.

  Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/. arba http://www.vvtat.lt/

Garantija 

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@liliboutique.lt (būtina nurodyti užsakymo numerį, pirkta prekę).

Galimai nekokybiškos prekės pirmiausiai pristatomos pardavėjui, nustačius, jog prekė yra nekokybiška prekę siunčiame į garantinio aptarnavimo servisus. 

Prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 70 (keturiolikos iki septyniasdešimt) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Visais atvejais  garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą. 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

Iškilus daugiau klausimų kreipkites: info@liliboutique.lt arba telefonu:  860168994

Prekių grąžinimo adresas: 
Omniva paštomatu adresu: Kaunas PM Urmas,
telefono numeris: 860168994