Gavėjui neatsiėmus siuntos iš paštomato, kurjerio ar pašto už pakartotinį užsakymo siuntimą išlaidas apmoka gavėjas. 

Dydžio keitimas yra nemokamas. T.y.  kito dydžio išsiuntimo išlaidas apmokame mes. Netikusio dydžio grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. 

Kokybiškų prekių pirktu internetu grąžinimas

Įsigytas kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų. t.y. per 14 dienų grąžinimas turi pasiekti mus, o ne tik būti  kliento išsiųstas. Įvertinkite ar spės grąžinimas mus pasiekti jei išsiųsite grąžinimą jau paskutinėmis dienomis.  Grąžinama prekė turėtų būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta, su tvarkinga originalia pakuote.

Prekės su sugadinta pakuote atgal nepriimamos!  pvz: užklijuotas siuntos lipdukas, apklijuota lipnia juosta, prekė supakuota ne į originalią dežutę, o į maišelį. 

Pristatant  prekes reikia pateikti prekės įsigijimo dokumentą ar jo kopiją.
Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Grąžinimas atliekamas per 14 dienų. Terminas skaičiuojamas nuo grąžinimo pristatymo dienos pardavėjui.

Kokybiškas prekes klientas grąžina iš savo lėšų !

Grąžinimo formos pildyti nereikia.

Gražinant prekes, jas privaloma pristatyti Omniva paštomatu adresu: Kaunas PM Urmas, telefono numeris: 860168994 . Būtina iš anksto informuoti el. laišku info@liliboutique.lt

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Gavus nekokybišką prekę galite apie tai pranešti mums elektroniniu paštu info@liliboutique.lt arba telefonu 867442019. Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: tvarkomos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.

Nekokybiškas prekes pristatykite:  Omniva paštomatu adresu: Kaunas PM Urmas, telefono numeris: 860168994 . Pristatant nekokybiškas prekes reikia pateikti prekės įsigyjimo dokumentą ar jo kopiją.

Garantija 

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@liliboutique.lt (būtina nurodyti užsakymo numerį, pirkta prekę).

Galimai nekokybiškos prekės pirmiausiai pristatomos pardavėjui, nustačius, jog prekė yra nekokybiška prekę siunčiame į garantinio aptarnavimo servisus. 

Prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 70 (keturiolikos iki septyniasdešimt) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Visais atvejais  garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą. 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje



Garantinis aptarnavimas netaikomas

Garantija nėra taikoma prekėms naudotoms ne pagal jų pagrindinę paskirtį.
Avalynei nešiotai ne pagal tam skirtą sezoną (pvz: rudeninė/pavasarinė avalynė nešiojama žiemą).
Jei prekė buvo pažeista mechaniškai.
Avalynės apdailos detalėms: sagtims, vidpadžiams, raišteliams, dekoratyviniams akmenėliams.



Iškilus daugiau klausimų kreipkites: info@liliboutique.lt arba telefonu:  860168994

Prekių grąžinimo adresas: 
Omniva paštomatu adresu: Kaunas PM Urmas,
telefono numeris: 860168994