Grąžinimas

Gavėjui neatsiėmus siuntos iš paštomato, kurjerio ar pašto už pakartotinį užsakymo siuntimą išlaidas apmoka gavėjas. 

Dydžio keitimas yra nemokamas. T.y.  kito dydžio išsiuntimo išlaidas apmokame mes. Netikusio dydžio grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. 

Kokybiškų prekių pirktu internetu grąžinimas

Užpildykite grąžinimo formą, kuri yra pateikta žemiau, bei išsiųskite siuntą Omniva paštomatu, įvedę siuntos numerį, kurį gausite užpildžius grąžinimo formą.

PILDYTI GRĄŽINIMO FORMĄ

Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas! Prie grąžinimo būtina pridėti grąžinimo formą. 


Įsigytas kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų. 

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Grąžinimas atliekamas per 14 dienų. Terminas skaičiuojamas nuo grąžinimo pristatymo dienos pardavėjui.

Jei gavote prekę su pažeista pakuote arba prekė yra ištepta, įbrėžta ar kitaip sugadinta ar brokuota informuokite mus el. paštu per 24val. info@liliboutique.lt

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Gavus nekokybišką prekę apie tai praneškite mums elektroniniu paštu info@liliboutique.lt arba telefonu 860168994. Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: tvarkomos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.

Garantija 

Garantiniam aptarnavimui klientas prekes pristato savomis lėšomis.

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@liliboutique.lt (būtina nurodyti užsakymo numerį, pirkta prekę). Į pateiktas užklausas atsakome per 14 dienų.

Galimai nekokybiškos prekės pirmiausiai pristatomos pardavėjui, nustačius, jog prekė yra nekokybiška prekę siunčiame į garantinio aptarnavimo servisus. 

Pristatytas prekes garantiniam aptarnavimui įsipareigojame sutvarkyti ar pakeisti naujomis, ar grąžinti sumokėtus pinigus per 14 dienų. 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje

http://ec.europa.eu/odr/.


Garantinis aptarnavimas netaikomas

Garantija nėra taikoma prekėms naudotoms ne pagal jų pagrindinę paskirtį.
Avalynei nešiotai ne pagal tam skirtą sezoną (pvz: rudeninė/pavasarinė avalynė nešiojama žiemą).
Jei prekė buvo pažeista mechaniškai.
Apdailos detalėms: sagtims, vidpadžiams, raišteliams, dekoratyviniams akmenėliams.



Iškilus daugiau klausimų kreipkites: info@liliboutique.lt arba telefonu:  860168994

Grįžti į tinklaraštį